کمی شنگول کمی منگول

مهمترین درس عاشورا

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ق.ظ

وقتی که خیلی کوچک بودم و به دبستان می رفتم تلویزیون سریال اوشین را پخش میکرد . در یکی از قسمتهای سریال مردم فقیر محل ، تاجری را که با دشمنان ژاپن ، رابطه تجاری داشت تحریم کرده بودند. به این صورت که وقتی جناب تاجر، خوراکی را به مردم گرسنه می داد  نمی پذیرفتند . این مسئله در روانشناسی ژاپنی ها در سراسر جهان زبانزد است که ننگ را حتی در برابر جان هم نمی پذیرند .

و اما مردم مسلمان و شیعه علی و حسین و... :

آقای همسایه شغل شریفشان خدمت به خلق در یکی از ادارات دولتی است . دست بر قضا ایشان رئیس آن اداره هستند . ایشان برای صدور مجوز آب خوردن به یک خانم پیر فقیر ، طلب یک دستگاه کامپیوتر شخصی برای پسر 12 ساله شان میکنند . برای صدور مجوز حمل فیل در شهر به یک آقای میانسال ثروتمند هم طلب یک دستگاه مورانوی خوش رکاب می فرمایند .

مبادا در مورد این آقای همسایه فکر بدی کنید که ایشان بسی مسلمان هستند . تا بحال بنی بشر تار مویی از سر همسر و دختران نابالغ ایشان را ندیده است . والضالینهای نماز ایشان از طول خط آهن تهران ـ مشهد هم طویل تر است و دست بر قضا ایشان شدیداً اردتمند امام حسین هستند . تا جایی که دهه محرم اهل محل از الطاف نذورات ایشان مستفضند .

و جالبااااااااا از صفوفی بس عظیم جلوی در منزل ایشان ، برای بدست آوردن ظرفی کوچک از نذری طبخ شده با پول آن پیر زن فقیر و آن  میان سال مرد ثروتمند و دعاهای خیری که نذری جویان نثار آقای همسایه مینمایند.

  • ۹۴/۰۸/۰۳
  • سنگـــ ـــول

سنگول قدیم

نظرات (۱)

سلام
خانه نو مبارک
چقدر خوب نوشتی. ظاهرا نادانی ما مسلمانان پایانی نداره:( 
میگن یازده تا از امامان ما هم توسط مسلمانان نادان شهید شدند!
پاسخ:
سلام
شادم کردی به خانه جدیدم اومدی.
از این نادونی مسلمونا یه چیزایی امسال با چشم خودم دیدم که دلم میخواست مثل هیتلر برای پاک سازی دنیا از نادانها شخصا اقدام کنم. به قولی اگرم دق نکردم از بی غیرتیمه.
تردید ندارم اگر امام حسین الان وجود داشت همینا که براش سینه میزنن و حسین حسین میگن، بلایی سرش میوردن که عمرا اگه به فکر یزید و عمر سعد میرسید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی