کمی شنگول کمی منگول

قاضی یک طرفه

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ق.ظ

بعضیها خیلی مفیدند . مثل اینشتن ، ابن سینا ، فورد ، تسلا ، گوته و ...

گاهی روز قیامت را تصور میکنم که این حضرات بسیار سودمند در پیشگاه خداوند حاضر شده اند و خدا در حال بررسی حساب ایشان حتی به اندازه دانه ای از خردل است . ممکن است خداوند اینشتن را بخاطر حضور ناخواسته اش در خدمات مرتبط با بمبهای اتمی بازخواست کند . فورد را بخاطر آلودگیهای زیست محیطی ماشینهایش و ادیسون را بخاطر صندلی الکتریکی شکنجه ...

اما مخترع آزمایش DNA بی شک از این گونه بازخواستها مبراست به خاطر آبرویی که از زنهای بسیار خریده است.


کاملا بی ربط : از یک قسمت تاریخ به بعد دیگر ، مخترعان و مکتشفان بزرگ و موثر دنیا گمنام شدند و فعالیتهایی که به دست آنها انجام شد به نام  و به کام شرکتهای استخدام کننده ایشان ثبت شد . نتوانستم مخترع آزمایش DNA  را پیدا کنم.

  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • سنگـــ ـــول

نظرات (۳)

حالا مخترع عامل وراث رو میگفتیدم دور نبود....ولی باحالا بود
پاسخ:
منظورتون مندل هست؟
بنظرم کاشف دی ان ای گل بزرگتری به سر بشریت زده
  • شرف الدین
  • جهت استحضارتون الان توی دادگاه ها اماره فراش رو بر آزمایش دی ان ای ترجیح میدند.
    پاسخ:
    اینجا ملاک وجدان خود آدم هست و آسودگی خاطری که بر اثر رفع شک و تردید پیش میاد وگرنه که در باب این ترازوی یه وری عدالت که میشه مثنوی هزار من کاغذ سرود.
    خوب پس ازین به بعد ما_خمارخان_ شما _سنگول خان_ را کاشفِ کاشفانِ مفیدِ دنیا لقب می دهیم!!! باشد تا به سبب اکتشافاتتان از هرگونه بازخواست مبرا شوید...

    درباره ی بخش بی ربطتان هم من باید به دلیل این کشف بزرگی که در کشف شما کردم برم از شرکت ارتباطات زیرساخت شکایت کنم که معروف نشدم یا بیان؟ یا گوگل؟ هرچی نباشه من از امروز کاشفِ «کاشفِ کاشفانِ مفیدِ دنیا» شدم دیکه
    پاسخ:
    :))))))))))))))
    یا کاشف المکتشف المکتشیفین
    اعلا حضرت بنده نوازی فرمودند.
    شما اراده بفرمایید از جمیع موارد میتونید شکایت بفرمایید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی