کمی شنگول کمی منگول

تقدیم به منتقدان دولت ــ با احترام ــ

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

اگر بخواهم از زمینه شغلی و حرفه ای خود چشم پوشی کنم ، من یک ایرانی عامی هستم . یک فرد عامی در بررسی شرایط پیرامون خود بیش از هر چیز ملموسات را ملاک و میزان قضاوت خود قرار می دهد که البته ملاک بسیار درستی می باشد.

ملموسات من از دولت فعلی در مقایسه با دولت ا . ن از این قرار است :

صبحها که از خواب بیدار میشوم نگرانی چندانی بابت قیمت دلار ندارم که نکند ناگهان دو برابر شود و در شرایطی که رقم حقوق من ثابت مانده قیمت همه اقلام ضروری زندگی دو برابر شود و در معاش خود با چالش ناگهانی روبرو شوم.

هر روز در جاده کهریزک شاهد عبور ماشینهای ویژه حمل زندانیان نیستم.

بعضی از حضرات کارفرما با احتیاط بیشتر مرتکب تخلفات ساخت و ساز میشوند و حتی میزان این تخلفات را کمتر از گذشته میبینم.

هر هفته که به نانوایی و سوپر مارکت و یا پمپ بنزین میروم شاهد رشد ناگهانی قیمتها نیستم .

در میدان اصلی شهر و جلو پارک شاهد خواهران کماندویی نیستم که بابت پیدایش دو تار مو از زیر روسری شخصیت انسانیم را لگدمال کنند.

طلا و آپارتمان از حالت سرمایه بودن خارج شده اند .

هنوز قیمت خودرو و یا مسکن دو برابر روز قبل نشده است.

یکی از دوستانم که مبتلا به بیماری ام اس هست برای تهیه داروهایش کمتر از قبل دچار مشکل میشود.

وقاحت رفتاری خویشان نزدیک رئیس جمهور قبلی را در این دولت ندیده ام . ( بر حسب تصادف با پسر یکی از وزرای فعلی و یکی از خویشان رئیس جمهور قبل همکار بوده ام که رفتارهایی کاملا متفاوت از این دو فرد دیده ام )

رئیس جمهور فعلی در سخنانش کمتر از الفاظ لولو و هلو و اصطلاحات لمپن استفاده میکند و در مجموع ادبیات گفتاری بهتری دارد و البته میتواند بهتر هم بشود.

رئیس جمهور فعلی ظاهرا دچار اختلالات سلامتی رئیس جمهور پیشین نیست و در اطراف خودش هاله نور نمیبیند.

و البته این چند حسن مختصری که بیان شد دلیلی بر کم بودن کاستیها نمی باشد.


  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • سنگـــ ـــول

نظرات (۲)

البته که چند حُسنِ مختصر برای حَسَنِ نامختصر نشانه ی تحسین ایشان به گونه ی اَحسَن نیست!!! 
رئیس جمهور سابق دچار نوعی اختلال پارانوئید بود که از او فردی متخاصم، تحریک پذیر و خشمگین ساخته بود. افراد متعصب و جزم اندیش، کسانی که مدارکی دال بر تخلف دیگران از قانون جمع می کنند، افرادی که به همسر خود سوءظن دارند!!!! (البته ایشان وطن را ناموس خود پنداشته علاوه بر تجاوز هر شبه به مام وطن! روزها هم با سوء ظن ایشان را حبس نموده بودند!!!) و اشخاص بدعنقی که اهل دعوا و مرافعه اند، اغلب دچار اختلال شخصیت پارانوئید هستند!!!
اما بشنو از شیخ تدبیر که دچار نوعی بیماری حاد از اختلال تاخیر هستند!!!
مثلا این همه مشکلات وزارتخانه هایشان را دیدند و تغییر ایجاد نکردند تا رسید به شش ماه آخر که مثلا برای ترمیم کابینه و گوش دادن به حرف مردم تعویض را انجام دادند! این موضوع درباره مدیران استانی هم قشنگ صدق میکنه!!!
این تاخیر در حوزه ی رسانه هم کار دستشان میدهد یک روزی وقتی که همه هوادارانش تبدیل به منتقدانش شدند...
خوبیش هم این است که بت نشد شکر خدا!!!!! (حداقل تا اینجا!)
پاسخ:
البته در این پست منظورم به طور اخص اون دسته از منتقدانی هستند که به واسطه طرفداری از رئیس جمهور پیشین به دولت فعلی انتقاد وارد میکنن و مخاطب عبارت " با احترام  " هم  شمای نوعی هستند که نقدهاشون کاملا بجاست و نه از سر به خطر افتادن منافعشون و یا تعصبات کور.
  • شرف الدین
  • ولی هنوز هستند کسانی که شعار "محمود کجایی؟"  سر میدند. آدم باورش نمیشه اصلا!!
    پاسخ:
    من هم کسانی رو از نزدیک میشناسم که این شعار رو سر میدن. مردهایی که خودشون نشستن در خانه و سریالای ماهواره رو میبینن یا اینکه نماز و قرآن میخونن و زنشون برای تامین هزینه های زندگی میره سرکار و همگی این مردها میگن اگر هنوز ( ا.ن) رئیس جمهور بود الان یارانه 250 هزار تومن بود.
    البته گروه دیگری رو هم از نزدیک میشناسم که با رفتن (ا.ن) منافع میلیاردیشون کمتر شد که اینها هم از سردهندگان شعار کذا هستند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی