کمی شنگول کمی منگول

راه خفه شدن بعضیها

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ق.ظ

بعضی ها هستند که ظاهرن آدمهای خوبی نیستند اما یک جرقه برایشان کافی است که به خود بیایند و سر به راه شوند. اینها بهترین آدمهای دنیا هستند . شاید هم از جنس فرشته ها باشند.

بعضی ها هم آدمهای خیلی بدی هستند اما دست روزگار چنان ادبشان می کند که ناگزیر سرشان را داخل لاکشان فرو می برند و مجبور می شوند خود را مشغول روزهایی بنمایند که روزگار برایشان رقم زده است .

بعضی دیگر از آن دو گونه بعضی دیگر نیز مخوف ترند و هیچ چیز و هیچ کس و هیچ روزگاری حریفشان نیست که انسان و حیوان و جودات و ... را از شرشان محفوظ بدارد . اینها همانهایی هستند که فقط مرگ ساکتشان می کند.

خیلی تازگیها با یکی از این گونه های سوم روبرو شده ام . در توصیف وخامت اوضاع همین بس که جناب خودا هم از دست این گونه سوم به تنگ آمده بود و مختصر و مفید در یک کلام گفت : این زنه دریده ست .

  • ۹۵/۰۱/۲۳
  • سنگـــ ـــول

سنگول قدیم

نظرات (۲)

سلام
من که خودم نمیتونم بگم از کدوم دسته هستم ولی خیلی دلم می خواد از دسته ای نباشم که مرگ خفم کنه!!
پاسخ:
سلام
بعید میدونم که شما از دسته سوم باشی . 
شاید جهل و کم خردی و کم سوادی ( منظور سواد فرهنگیه و نه مدرک دانشگاهی) باعث عضویت این گونه آدمها در دسته سوم شده باشه 
حتی اون دسته هم قابل درست شدند. یک پست در این باره خواهم نوشت. شاید قانع بشید
پاسخ:
در سال نو هم تناقضات ما همچنان ادامه داره .
متأسفانه آدمهای زیادی رو از نزدیک دیدم که از دسته سوم هستن و تا قبل از مرگشون بنی بشر آسایش نداشت هنوز یک مورد هم ندیدم که اصلاح شده باشن و در این زمینه میکاوالتاری در کتاب سینوهه هم با من موافقه ( در اون جایی که میگه اگر انسان رو در آب نیل هم بشورن تغییر نمیکنه)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی