کمی شنگول کمی منگول

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اهل ایمان

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

ای کسانیکه ایمان آورده اید یا نیاورده اید، در اسرع وقت یک عدد تسبیح فراهم کنید و هر روز با آن یک دور ذکر بگویید؛ و در این یک دور ذکر فقط بگویید : " به من چه " .

بی تردید، دنیا و اجتماع و فرهنگتان بهتر می شود.

  • سنگـــ ـــول

داستان عزاداری

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ق.ظ


یکی بود یکی نبود . یه پسری بود که خیلی باباشو اذیت میکرد . با رفیقای ناباب می چرخید ، پول باباشو خرج اطینا میکرد . اهل دود و دم آب شنگولی بود . خلاصه از هر خلافی که تو این دنیا میشه تصور کرد، این پسر مرتکب میشد . این پسر اینقدر به کارای زشتش ادامه داد تا اینکه پدر بیچارش از دستش دق مرگ شد و مرد . پسر نا خلف که خیلی از مرگ پدرش ناراحت شده بود و می دونست پدرش از دست کارای زشت اون دق کرده با خودش گفت : پدرم وقتی زنده بود که براش کاری نکردم تا باعث خوشحالیش بشه ، حالا که مرده باید کاری کنم تا روحش شاد بشه . برای همینم بعد از مرگ پدرش هر سال در سالگرد فوت پدرش، چند روزی دوستاشو خونشون دور هم جمع میکرد و برای شاذی روح پدرش اونها رو به انواع دود و  دم و آب شنگولی جات مهمون میکرد  .

قصه ما بسر رسید اما داستان عزاداری هرگز به پایان نرسید .

  • سنگـــ ـــول

یک دست زلف یار و یک دست ...

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

از بس که کوته است و سیه زلف یار من

گویی که عمر من است و روزگار من


حالا نمی دانیم کدامیک از ایشان را به عنوان یار برگزینیم :

یا


  • سنگـــ ـــول

هر کسی را بهر کاری ساختند

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ق.ظ

بنظرمان یکی از مشکلات اساسی در مملکت ما این است که افراد در یک رشته تخصص دارند اما در شغلی کاملا غیر مرتبط با تخصصشان مشغول کار هستند . برای مثال لطفا این فیلم را ببینید.

همانگونه که دیدید آن آقای نماینده کذا قطعا استعدادشان برای تلفنچی شدن در دوران تلفنهای این شکلی   خیلی زیاد بوده است . اما بر اثر اجحاف سر از مجلس درآورده اند.

در پایان خدا را بسیار شاکریم که ایشان بینی شان دچار خارمان شد و سایر اعضای بدنشان دچار این پدیده نگردید.

  • سنگـــ ـــول