کمی شنگول کمی منگول

مشتی که باید باز شود

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۴ ب.ظ

اگر به فکر منفعت اقتصادی خودتان هستید ، لطفا همین الان که دارید این پست را می خوانید گوشی تلفن همراهتان را بردارید و این کد را شماره گیری کنید : 

ستاره هشتصد مربع

و حالا مراحل نوشته شده روی صفحه گوشی را دنبال بنمایید .

حقیقت امر چیزی نیست جز خالی کردن اندک اندک جیب موجوداتی با درآمد اندک . و اندک اندکهایی که یکجا جمع میشوند و انبوهی از ثروت را برای صاحبان حقیقی سرویسهای ارزش افزوده رقم میزنند و اما شرح ماجرا :

قدیمترها قبل از بیستم هر ماه به سایت همراه اول رفته و ضمن مشاهده صورت ریز هزینه های موبایل شناسه قبض و پرداخت خود را برداشته و قبض خود را می پرداختیم و شاد و سرخوش از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه نیز مستفیض می گشتیم .

بعدترها عادت کردیم مخابرات برایمان شناسه قبض و شناسه پرداخت را پیامک بفرستد و ما هم مثل مشتریان طلایی تا قبل از بیستم برویم و قبض خود را بپردازیم. از قضای روزگار یکبار پیامک ناقص آمد و ما ناچار به روش گذشته به سایت همراه اول رفتیم اما ظاهر صفحه هیچ شباهتی به قبلتر ها نداشت . فقط شناسه قبض و شناسه پرداخت را داشت و خبری از ریز صورت هزینه ها نبود. از آنجا که معتقدم در جهان سوم وقتی حقایق بدیهی نصفه و نیمه عرضه میشود حتما کاسه ای زیر نیم کاسه هست مشکوک شدم و پس از طی هفتخوان رستم با قر و فر مضاعف موفق شدم در سایت همراه اول ریز هزینه های موبایل خود را رویت بنمایم . نتیجه این شد که سازمان بسیار دور از شرافتی ، ما را در سرویس ارزش افزوده خود عضو نموده و هر ماه دارد دستی در جیب نحیف ما برده مبلغی را تحت عنوان سرویس بسیار بی ارزشی به نام ارزش افزوده کف می رود.

قسمت جالبتر جریان اینجاست که اکثریت قریب به اتفاق اطرافیان نیز پس از شماره گیری کد مزبور ، با این مسئله روبرو بودند .

در آخر :

با پاسخ دادن عدد 2 از شر همه سرویسهای مبتنی بر محتوا نجات یافتیم.

  • ۹۵/۰۶/۱۰
  • سنگـــ ـــول

نظرات (۲)

سلام
ای بابا این که چیز تازه ای نیست تا بوده دست تو جیب امثال من و شما بوده خواهر من خوب بالاخره دولت محترم هم خرج دارد دیگر از اغنیا که نمیشود گرفت چرا انها ناراحت میشوند باز هم گلی به جمال ماها خخخخخخخخخ
پاسخ:
اگر تو جیب حساب عمومی دولت میرفت جای ناراحتی نبود . پولی رو که از ما میگرفتن صرف هزینه های اجتماعی میشد اما قسمت سوزاننده جریان اینه که مستقیما میره تو جیب اشخاص حقیقی و بعد تبدیل میشه به پورشه و مازراتی و سفرای لوکس به سوییس و موناکو.
سلام
خیلی اطلاعرسانی خوبی بود
لامصب از وقتی اون نهاد مردمی!!! کنترل مخابرات رو دست گرفته چه پولهایی که از جیب ملت نمیخورن...
پاسخ:
سلام
متاسفانه ناآگاهی مردم هم به اندازه ( خیلی معذرت میخام) پدر سوختگی بعضی نهادها در فنا رفتن پول مردم نقش داره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی